sunnys-matte

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Karin Augustsson - 3 maj 2012 16:32

Vilket härligt väder vi har haft i flera dagar. Sunny har badat i havet o tro det eller ej men jag har faktiskt solat, inget jag brukar ägna mig åt. Annars har dagarna flytigt på i vanlig ordning. Har jobbat på mitt halsband, nu är det jätteroligt att sätta i hopa alla delarna. Ska göra ett armband oxå. Har städat undan lite vinterkläder samt tagit fram sommarkläder, hoppas vi får mkt sol för det behövs så vi mår bättre under vintern. Det är nog så att man inte får lika mkt infektioner om man haft möjlighet att vara ute mycket under vår o sommar. Tills nästa gång, ha det bra o kram...

   

Av Karin Augustsson - 3 maj 2012 16:32

Vilket härligt väder vi har haft i flera dagar. Sunny har badat i havet o tro det eller ej men jag har faktiskt solat, inget jag brukar ägna mig åt. Annars har dagarna flytigt på i vanlig ordning. Har jobbat på mitt halsband, nu är det jätteroligt att sätta i hopa alla delarna. Ska göra ett armband oxå. Har städat undan lite vinterkläder samt tagit fram sommarkläder, hoppas vi får mkt sol för det behövs så vi mår bättre under vintern. Det är nog så att man inte får lika mkt infektioner om man haft möjlighet att vara ute mycket under vår o sommar. Tills nästa gång, ha det bra o kram...

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Karin heter jag. Singel, har en Fransk Bulldog som heter Sunny o en Lejonhuvad kanin som heter Zlatan. Skriver här om lite av varje.

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards