sunnys-matte

Direktlänk till inlägg 13 april 2012

Fredagsmys

Av Karin Augustsson - 13 april 2012 20:14

Ja då var det fredag o veckan har gått fort i vanlig ordning. Har tvättat i dag, skönt att ha det avklarat. Vi hade härligt väder nästan hela dagen, mulna på o regna lite på sena eftermiddagen. Ja är det Apri så får man väl räkna med omslag i vädret. Har varit en sväng hos yngsta dottern hon har Sunnys kullbror Dark Riverside. Han följde med mig o Sunny hem en stund, kul för dem att leka lite. Nu har jag ätit kvällsmat,  surfar lite samt spelar wordfeud. Bra avkoppling tycker jag. I morgon ska jag till en seconhand butik som en vän ska öppna, kul för henne. Har pratat med lilla syster i dag, då blev det goa skratt, bra för själen. Nu har stadens änder blivit lite kollriga, går mitt på vägen o i dag satt de på garage taket utan för mitt fönster. Saven stiger ju både hos folk o fä. Nej nu tackar jag för i dag, önskar god natt, kramar till er alla.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin Augustsson - 3 maj 2012 16:32


Vilket härligt väder vi har haft i flera dagar. Sunny har badat i havet o tro det eller ej men jag har faktiskt solat, inget jag brukar ägna mig åt. Annars har dagarna flytigt på i vanlig ordning. Har jobbat på mitt halsband, nu är det jätteroligt at...

Av Karin Augustsson - 3 maj 2012 16:32


Vilket härligt väder vi har haft i flera dagar. Sunny har badat i havet o tro det eller ej men jag har faktiskt solat, inget jag brukar ägna mig åt. Annars har dagarna flytigt på i vanlig ordning. Har jobbat på mitt halsband, nu är det jätteroligt at...

Av Karin Augustsson - 29 april 2012 23:35


Har haft en trevlig helg, i fredags var jag hos yngsta dottern som bjöd på lunch, fick bacon lindad kycklingfile m grönsaker. Mycket gott, Sunny o Darre tyckte oxå det var trevligt att träffas. I lördags kom syster Yster m make o hälsade på, många go...

Av Karin Augustsson - 24 april 2012 23:00

Att det kunde vara så roligt att tillverka smycken hade jag ingen aning om. Men det tar sin lilla tid, jag tillverkar alla delar själv. Man kan oxå köpa vissa delar färdigt, men jag vill först lära mig alla tekniker sen kan man ju mixa med eget o för...

Av Karin Augustsson - 23 april 2012 17:50

Hej igen! Igår blev det inget bloggande, men nu är jag tillbaka. Tog en rejäl sovmorgon i går, det var väldigt skönt. Jag fick en Pilates boll av min dotter, tog EN timme att pumpa upp. Men nu är den klar att använda, väldigt bra träningsredskap. I d...

Presentation


Hej, Karin heter jag. Singel, har en Fransk Bulldog som heter Sunny o en Lejonhuvad kanin som heter Zlatan. Skriver här om lite av varje.

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards