sunnys-matte

Alla inlägg under mars 2012

Av Karin Augustsson - 31 mars 2012 19:41

  Lördag kväll och så här trötta är vi. Har varit hos yngsta dottern, åt lite o hade trevligt. Sitter nu här vid datorn o surfar lite. Har blåst mkt i dag men solen har varit framme nästan hela tiden. Vi fick i alla fall ingen snö som syster Yster fick i Mörrum. Hurra för det! Önskar er alla en forsatt trevlig kväll, kram på er alla.

Av Karin Augustsson - 31 mars 2012 10:24

  Sunny vet precis hur man slappar!

Av Karin Augustsson - 29 mars 2012 19:02

Har fixat lite hemma i dag, lagat solstolen som gått sönder, så nu har jag två. Varför är det så viktigt, jo för varje gång jag tänker sätta mig där en stund så har ALLTID Sunny hunnit före.   

Sen har jag varit på jysk o köpt en ny parasoll och ett balkongskydd. Så nu kan vi mysa o njuta på balkongen.

Önskar er alla en trevlig kväll. I morgon är det fredag, skönt för er som är lediga i helgen. Många kramar Karin o Sunny

Av Karin Augustsson - 29 mars 2012 11:43

Har börjat komma i gång med min facebook sida, lagt till min familj. Och inte minst mina vänner från ÖoB, jätte trevligt. Har precis varit ute m Sunny, blåser inte lika mkt i dag men är kyligare. Sunny är dock lika glad vilket väder det än är! Vi hörs Kram

Av Karin Augustsson - 28 mars 2012 19:30

Gick en promenad yngsta dottern och våra hundar, var ute i 1,5 tim. Trevligt men det blåste mkt. Nu har jag precis ätit blodkorv m fläsk, rårivna morötter samt lingon. Oj oj vad gott det var !  Sitter nu i soffan o myser, tänk så bra man kan ha det! :)

Av Karin Augustsson - 28 mars 2012 15:04

Det började bra i dag med sol, gick promenad med Sunny, avslutade med en stund på rastis. Men nu på eftermiddagen så tog det fina vädret slut. :( Har varit och handlat lite och ska nu ta en fika. Kramar till alla.

Av Karin Augustsson - 27 mars 2012 20:46

Bättre sent än aldrig, ätit våfflor i kväll ! Det var yngsta dottern som kom och bjöd mig, väldigt uppskattat. När hon kört gick Sunny och jag en promenad. Skönt väder hela dagen, det uppskattas. Har inte gjort så mycket i dag mer än diskat. Önskar er alla forsatt trevlig kväll !

Av Karin Augustsson - 27 mars 2012 08:02

Godmorgon, alltid lika trevligt att umgås med syster yster. Vi var i Helsingborg hos dottern o hämta Sunnys bur o min borr-skruvdragare som hon lånat. Vi åt middag där o slipa Sunnys klor (det tyckte hon INTE var trevligt). Som vanligt när vi träffas blir det lite sent innan vi kommer i säng, men det tar vi igen i veckan. Önskar er alla en trevlig tisdag.

Presentation


Hej, Karin heter jag. Singel, har en Fransk Bulldog som heter Sunny o en Lejonhuvad kanin som heter Zlatan. Skriver här om lite av varje.

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards